De kapster Taan heeft mij weer een geweldig kapsel gegeven.
Styled by Taan•Ladies' Haircuts
Mirjam•almost 2 years ago
Verified review
Het was mijn eerste behandeling hier. Gewassen, geknipt en geföhnd door Taan. Helemaal tevreden, heel aardig en geeft ook goede adviezen. Ik kom de volgende keer weer terug.
Styled by Taan•Ladies' Haircuts
Laura•almost 2 years ago
Verified review
Ik heb weer een heerlijke haarbehandeling gehad van Joëlle !
Styled by Joëlle•Men's Haircut
Wim•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben heel blij met mijn nieuwe kapsel. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Zeker een aanrader!
Styled by Joëlle•
Ladies' HaircutsShow all…
Patricia•almost 2 years ago
Verified review
Fijne salon! Goede behandeling en een prima kapster!
Echt een aanrader.