Onze Sarah van 5 werd meer dan uitstekend geholpen! Heel blij mee!
Styled by Taan•Girls' Haircuts
Jan Pieter•almost 2 years ago
Verified review
Dit was de 2e keer dat Ashley een spiraalpermanent bij mij gezet heeft en ik zou het iedereen aanraden. Ik ben er weer ontzettend blij mee!!😄 Ashley is een echte vakvrouw, begrijpt direct wat ik precies wil en geeft goed advies.Ik kom zeker terug.
Styled by Ashley•Permanent Waves
Eva•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd prettig om door Joelle geknipt te worden. Vriendelijk, attent en vaardig.
Styled by Joëlle•Men's Haircut
karel•almost 2 years ago
Verified review
Ik ben prima geknipt en de salon was netjes, professioneel, Ashley een vriendelijke en goede kapster.