Onze Sarah van 5 werd meer dan uitstekend geholpen! Heel blij mee!
Styling door Taan•Meisjes knippen
Jan Pieter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was de 2e keer dat Ashley een spiraalpermanent bij mij gezet heeft en ik zou het iedereen aanraden. Ik ben er weer ontzettend blij mee!!😄 Ashley is een echte vakvrouw, begrijpt direct wat ik precies wil en geeft goed advies.Ik kom zeker terug.
Styling door Ashley•Permanent
Eva•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd prettig om door Joelle geknipt te worden. Vriendelijk, attent en vaardig.
Styling door Joëlle•Mannen knippen
karel•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben prima geknipt en de salon was netjes, professioneel, Ashley een vriendelijke en goede kapster.