Goed gekleurd, geknipt en geföhnd door Ashley. Mijn haar zit perfect!
En altijd gezellig in de salon
Styled by Ashley•Ladies' Root Colouring
Sonja•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Top!
Ladies' Full Head Highlights
Josephine•almost 2 years ago
Verified review
Ik was voor het eerst bij styling by m en ik ben erg blij met het resultaat. 3 dagen later en ik kijk nog steeds met een glimlach naar mezelf omdat mn haar zo mooi zit. Hier ga ik zeker terug komen!
Styled by Ashley•
Ladies' HaircutsShow all…
Danielle•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Gewillig kaper
Styled by Ashley•Hair Extensions
Jessica•almost 2 years ago
Verified review
Voor mijn bruiloft mijn make-up en mijn haar (opsteken) door Taan laten doen. Het was helemaal top!