Goed gekleurd, geknipt en geföhnd door Ashley. Mijn haar zit perfect!
En altijd gezellig in de salon
Styling door Ashley•Kleuren - uitgroei
Sonja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Top!
Highlights - heel hoofd
Josephine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor het eerst bij styling by m en ik ben erg blij met het resultaat. 3 dagen later en ik kijk nog steeds met een glimlach naar mezelf omdat mn haar zo mooi zit. Hier ga ik zeker terug komen!
Styling door Ashley•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Danielle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gewillig kaper
Styling door Ashley•Extensions
Jessica•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mijn bruiloft mijn make-up en mijn haar (opsteken) door Taan laten doen. Het was helemaal top!