M'n haar weer mooi in de kleur en goed geknipt (de stagiaire die meehielp met het inzetten van de kleur werd goed aangestuurd door Yvonne). Ik kan niets anders zeggen: weer blij met m'n kapsel😊.
Styling door Yvonne•Kleuren - uitgroei
carla•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Weer goed geknipt door Yvonne.
Blij mee.
Fijne salon, waar iedereen aardig en vakkundig is.
Styling door Yvonne•Vrouwen knippen
Sonja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed gekleurd door Taan.
Altijd tevreden na de bezoeken aan deze salon. Iedereen is vriendelijk, deskundig en efficiënt.
Aan te bevelen.
Styling door Taan•Kleuren - volledig
Sonja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel goed geholpen door Taan. Ze gaf me goed advies en ik was aangenaam verrast over het eindresultaat en ook hoe lang het mooi bleef zitten, ondanks de harde wind die dag. Enige minpuntje is dat de afspraak iets te laat begon.