Ik word altijd vriendelijk en gastvrij ontvangen door de dames en er is altijd tijd voor een gezellig praatje voor of na het zonnen. Ik ga altijd onder de Cube, dit is een heerlijke comfortabele zonnebank die goed bruint, voor mij ‘n echt genietmomentje ! ❤️
Treatment by Cube+ (Cabine 4)•Sunbeds and Tanning Booths
Monique•about 2 years ago
Verified review
Alles was helemaal perfect!!!!
Treatment by Cube+ (Cabine 4)•Sunbeds and Tanning Booths
Jonathan•about 2 years ago
Verified review
Leuke medewerkers en hele fijne bank echt een aanrader
Treatment by Cube+ (Cabine 4)•Sunbeds and Tanning Booths
Yvonne•about 2 years ago
Verified review
Fijne salon en vriendelijke nederige medewerkster
Treatment by ColorVision (cabine 6)•Sunbeds and Tanning Booths
Ilse•about 2 years ago
Verified review
Het is er net en hygiënisch en heel klant vriendelijk en je wordt netjes geholpen
Treatment by Cube+ (Cabine 4)•Sunbeds and Tanning Booths