Ik word altijd vriendelijk en gastvrij ontvangen door de dames en er is altijd tijd voor een gezellig praatje voor of na het zonnen. Ik ga altijd onder de Cube, dit is een heerlijke comfortabele zonnebank die goed bruint, voor mij ‘n echt genietmomentje ! ❤️
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Monique•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was helemaal perfect!!!!
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Jonathan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke medewerkers en hele fijne bank echt een aanrader
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Yvonne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon en vriendelijke nederige medewerkster
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Ilse•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is er net en hygiënisch en heel klant vriendelijk en je wordt netjes geholpen