Kwaliteit en service is altijd goed. Kan het iedereen aanraden
Neem altijd de middelste bank maar tegenwoordig de 1a zwaarste. Ze denken bij sundays altijd met je mee.
Zonnebank
Wendy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
alles was helemaal goed!!!
Die beste sundays Barendrecht middenbaan!!!!
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Jonathan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, als altijd. Schoon en ik kan bijna altijd meteen volgens afspraak doorlopen.