Schoon, goed geholpen. Fijn adres om bij te kleuren
Treatment by Cube+ (Cabine 4)•Sunbeds and Tanning Booths
Hans•over 2 years ago
Verified review
De zonnestudio is netjes en fris, personeel vriendelijk en gezellig. Ik kom hier al jaren met veel plezier en raad deze salon zeker aan.
Treatment by Cube+ (Cabine 4)•Sunbeds and Tanning Booths
Debora•over 2 years ago
Verified review
Geweldig, schoon, gezellig, aardig personeel
Treatment by Cube+ (Cabine 4)•Sunbeds and Tanning Booths
Netty•over 2 years ago
Verified review
Ik kan eigenlijk niks bedenken wat niet goed. Reserven gaat altijd goed, wordt bij binnenkomst altijd vriendelijk behandeld, zonnebanken zijn altijd schoon. Nee heb niks aan te merken. En
Treatment by Iforce+ (cabine 3)•Sunbeds and Tanning Booths
Jochem•over 2 years ago
Verified review
Gastvrouw altijd vriendelijk. Goede temperatuur en het is er netjes en schoon.
Treatment by ColorVision (cabine 6)•Sunbeds and Tanning Booths