Schoon, goed geholpen. Fijn adres om bij te kleuren
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Hans•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De zonnestudio is netjes en fris, personeel vriendelijk en gezellig. Ik kom hier al jaren met veel plezier en raad deze salon zeker aan.
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Debora•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig, schoon, gezellig, aardig personeel
Behandeling door Cube+ (Cabine 4)•Zonnebank
Netty•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kan eigenlijk niks bedenken wat niet goed. Reserven gaat altijd goed, wordt bij binnenkomst altijd vriendelijk behandeld, zonnebanken zijn altijd schoon. Nee heb niks aan te merken. En
Behandeling door Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Jochem•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gastvrouw altijd vriendelijk. Goede temperatuur en het is er netjes en schoon.