Afspraak gemaakt, gebeld dat ik iets later was vanwege het verkeer. Werd zonder problemen iets verschoven, terwijl het toch al richting sluitingstijd ging. Schone en nette studio en gemakkelijk in omgang dus.
Treatment by iSun (Cabine 1)•Sunbeds and Tanning Booths
Remco•over 4 years ago
Verified review
Fijne salon, en vriendelijk personeel..ook erg hygiënisch en netjes top!
Treatment by ColorVision (cabine 6)•Sunbeds and Tanning Booths
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Heel vriendelijk personeel en fijne service
Treatment by ColorVision (cabine 6)•Sunbeds and Tanning Booths
Jonathan•over 4 years ago
Verified review
Goed als altijd.
Treatment by ColorVision (cabine 6)•Sunbeds and Tanning Booths
Miranda•over 4 years ago
Verified review
Prima zonnebanken, goede hygiëne, sfeer kan iets beter!
Treatment by ColorVision (cabine 6)•Sunbeds and Tanning Booths