Afspraak gemaakt, gebeld dat ik iets later was vanwege het verkeer. Werd zonder problemen iets verschoven, terwijl het toch al richting sluitingstijd ging. Schone en nette studio en gemakkelijk in omgang dus.
Behandeling door iSun (Cabine 1)•Zonnebank
Remco•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, en vriendelijk personeel..ook erg hygiënisch en netjes top!
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk personeel en fijne service
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Jonathan•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed als altijd.
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Miranda•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima zonnebanken, goede hygiëne, sfeer kan iets beter!