Heerlijke ervaring, ventilator is erg fijn en ook af en toe ee verkoelende spray is echt aan te raden. Vriendelijk personeel en de hygiene is ook goed.
Behandeling door iSun (Cabine 2)•Zonnebank
Astrid•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon ziet er netjes uit, vriendelijke dames en altijd weer een heerlijk relax momentje voor mezelf.
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Debora•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling en ontvangst is uitstekend en alles is netjes schoon en personeel heel vriendelijk
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Cees•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom dolgraag bij Sundays Barendrecht. Hele lieve meiden die altijd keihard aan het werk zijn voor de klanten. Het is er altijd spik en span, brandschoon. Altijd heerlijk even 20 minuten “op vakantie”.