Fijne zonnebanken, netjes en schoon en leuke meiden!
Zonnebank
Ilse•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top!
Behandeling door ColorVision (cabine 6)•Zonnebank
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was de eerste keer zonnebank voor mij. Er werd eerst gekeken wat voor kleur huid, ogen en haar ik had voor advies. De cabine was erg schoon en luxe, van de aftersun tot een scrub. Het was echt even genieten en ik kom zeker weer.
Behandeling door iSun (Cabine 2)•Zonnebank
Do•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve dames, altijd gezellig als ik ze bezoek en professioneel
Werken keihard voor hun zaak en gun het ze enorm.
Allemaal gaan bezoeken😉