Leuke, nette en hygiënische salon. Eigenaresse en moeder zijn lekker spontaan. Ook met vragen geven ze je een goed advies. Ik ben blij met deze salon en kom er graag!
Behandeling door Iforce+ (cabine 3)•Zonnebank
Antoinette•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie, schone kleine zonnebank.
Behandeling door iSun (Cabine 2)•Zonnebank
Sanne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurig netjes en verzorgd.
Behandeling door iSun (Cabine 1)•Zonnebank
Richard•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Sundays Barendrecht zijn ze heel vriendelijk en het is er altijd schoon.
Goed.advies.bij wat je quanhuid kan en wat raadzaam is