Je word bij binnenkomst al meteen vriendelijke begroet voelt op je gemak.
Je kan drinken pakken ,alles is netjes en schoon.
De cabines zijn netjes en schoon.
Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Daarom kom ik er graag.
Plus de aanbiedingen zijn altijd meegenomen 😘
Treatment by Ibed 1500 ( cabine 1)•Sunbeds and Tanning Booths
Monica•over 1 year ago
Verified review
Heel vriendelijk personeel en een heerlijke ervaring
Treatment by Ibed 1500 ( cabine 1)•Sunbeds and Tanning Booths
Janny•over 1 year ago
Verified review
Schone salon en echt vriendelijke medewerkers alles is goed geregeld en als je vraagt om extra aftersun of scrub doekjes is het geen probleem
Treatment by ICUBE ( cabine 2)•Sunbeds and Tanning Booths
Rene•over 1 year ago
Verified review
Hele fijne studio
Altijd netjes te woord gestaan door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Verder ziet alles er keurig netjes en schoon uit
Treatment by ICUBE ( cabine 2)•Sunbeds and Tanning Booths