Je word bij binnenkomst al meteen vriendelijke begroet voelt op je gemak.
Je kan drinken pakken ,alles is netjes en schoon.
De cabines zijn netjes en schoon.
Het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Daarom kom ik er graag.
Plus de aanbiedingen zijn altijd meegenomen 😘
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Monica•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk personeel en een heerlijke ervaring
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Janny•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Schone salon en echt vriendelijke medewerkers alles is goed geregeld en als je vraagt om extra aftersun of scrub doekjes is het geen probleem
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Rene•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne studio
Altijd netjes te woord gestaan door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Verder ziet alles er keurig netjes en schoon uit