Altijd fijn even onder de zonnebank. Alleen jammer dat ik iedere x weer moet melden dat het water nevel ding in de zonnebank geen water geeft maar alleen maar lucht.
Treatment by ICUBE ( cabine 2)•Sunbeds and Tanning Booths
Nancy•over 3 years ago
Verified review
Jammer dat de qsense steeds niet werkt
Treatment by ICUBE ( cabine 2)•Sunbeds and Tanning Booths
Alida•over 3 years ago
Verified review
Prima Zonnecentrum. Nieuwe Apparatuur. Hygiëne. Heerlijk. Mooi geprijst.
Sunbeds and Tanning Booths
Marja•over 3 years ago
Verified review
Fijne zonnestudio
Treatment by ICUBE ( cabine 2)•Sunbeds and Tanning Booths