Altijd fijn even onder de zonnebank. Alleen jammer dat ik iedere x weer moet melden dat het water nevel ding in de zonnebank geen water geeft maar alleen maar lucht.
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Nancy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Jammer dat de qsense steeds niet werkt
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Alida•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima Zonnecentrum. Nieuwe Apparatuur. Hygiëne. Heerlijk. Mooi geprijst.