Jammer dat er been zacht hoofdkussen is. En de muziek was op alle kanalen niets aan... jammer
Behandeling door ICUBE ( cabine 2)•Zonnebank
Anita•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke bank
Behandeling door IFORCE 1300 (cabine3)•Zonnebank
Tamara•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig om te zonnen , hygiëne top
Ga zo door 😊
Behandeling door JEWEL (cabine 4)•Zonnebank
Jan•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
hele fijne studio om even heerlijk te relaxen en tevens een mooie bruine tint opdoen
Behandeling door Ibed 1500 ( cabine 1)•Zonnebank
Arina•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had nog nooit gebruik gemaakt van een zonnebank. Omdat ik op reis ga en mijn huid erg snel verbrand, leek het een goed idee om voor mijn reis onder een zonnebank te gaan zodat mijn huid vast kon bruinen.
Ik heb de lichtste bank geboekt en in de salon alles gedaan om duidelijk te maken dat het a) mijn eerste keer was en b) mijn huid erg snel verbrand.
Hoewel de dame in de salon mij uitlegde dat er echt niets kon gebeuren ben ik toch enorm verbrand.
Ik sta echt versteld van deze incompetentie.
Behandeling door Ergoline 1400 (Cabine 5)•Zonnebank