Alle medewerkers bij deze vestiging zijn super vriendelijk, altijd bereid mee te denken en alles is goed geregeld, heel schoon, koffie/thee en water voor en na, wordt altijd aangeboden. De nieuwe handdoeken zijn heel fijn, lekker zacht en nemen goed vocht op.
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Marianne•about 3 years ago
Verified review
Het is altijd gezellig(praatje pot) met de Dames.
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Henny•about 3 years ago
Verified review
Nvt
Treatment by iForce 1300 (Cabine 1)
Lilian•about 3 years ago
Verified review
Heel schoon , vriendelijk personeel en heerlijke zonnebank
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Marja•about 3 years ago
Verified review
Het is heerlijk! Maar de nevel over je lijf deed het niet, vandaar dat ik voor de volgende keer cabine 6 hebt gevraagd!
Maar verder prima!