De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1538 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Alle medewerkers bij deze vestiging zijn super vriendelijk, altijd bereid mee te denken en alles is goed geregeld, heel schoon, koffie/thee en water voor en na, wordt altijd aangeboden. De nieuwe handdoeken zijn heel fijn, lekker zacht en nemen goed vocht op.
Het is altijd gezellig(praatje pot) met de Dames.
Nvt
Heel schoon , vriendelijk personeel en heerlijke zonnebank
Het is heerlijk! Maar de nevel over je lijf deed het niet, vandaar dat ik voor de volgende keer cabine 6 hebt gevraagd! Maar verder prima!