Hele fijne zaak met zeer vriendelijk/ bekwaam personeel, sporten ook heel fijn!
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Nel•over 3 years ago
Verified review
Aardige dames
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Ingrid•over 3 years ago
Verified review
Altijd fijn om tijdens de koudere dagen met weinig zonuren gebruik te kunnen maken van de zonnebank. Ik heb zelf een gekleurde huid dus maak niet vaak gebruik van de zonnebank maar wanneer ik ga, geeft mij altijd een fysieke en interne boost.