Hele fijne zaak met zeer vriendelijk/ bekwaam personeel, sporten ook heel fijn!
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)
Nel•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige dames
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)
Ingrid•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om tijdens de koudere dagen met weinig zonuren gebruik te kunnen maken van de zonnebank. Ik heb zelf een gekleurde huid dus maak niet vaak gebruik van de zonnebank maar wanneer ik ga, geeft mij altijd een fysieke en interne boost.