De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1538 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne zaak met zeer vriendelijk/ bekwaam personeel, sporten ook heel fijn!
Aardige dames
Altijd fijn om tijdens de koudere dagen met weinig zonuren gebruik te kunnen maken van de zonnebank. Ik heb zelf een gekleurde huid dus maak niet vaak gebruik van de zonnebank maar wanneer ik ga, geeft mij altijd een fysieke en interne boost.
Heerlijk was het weer
N.v.t.