Een fijne studio met fijne medewerkers. Ik kom er altijd graag. Normaal neem ik het oudje maar dit keer de nieuwe geadviseerd gekregen. Een heerlijk, luxe en fijn apparaat! Helaas alleen verbrand aan de voorkant met het geadviseerd tijd. Kan gebeuren. Verder genoten!
Treatment by iForce 1300 (Cabine 1)
Michelle•about 4 years ago
Verified review
Top dames, fijne zonnebank
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Jamie•about 4 years ago
Verified review
Altijd een gezellige ontvangst, prima gastvrouwen. 👍
Keurig schoon altijd en na afloop nog een drankje. ☕🥤
Wat wil je nog meer!
De zonnebank is net een korte vakantie! 🏖️
Wie wil dat nu niet! 🍀
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Ingrid•about 4 years ago
Verified review
Mooie salon vriendelijk personeel goede zonnenbanken. Zeker een aanrader!!