De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1538 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Een fijne studio met fijne medewerkers. Ik kom er altijd graag. Normaal neem ik het oudje maar dit keer de nieuwe geadviseerd gekregen. Een heerlijk, luxe en fijn apparaat! Helaas alleen verbrand aan de voorkant met het geadviseerd tijd. Kan gebeuren. Verder genoten!
Top dames, fijne zonnebank
Altijd een gezellige ontvangst, prima gastvrouwen. 👍 Keurig schoon altijd en na afloop nog een drankje. ☕🥤 Wat wil je nog meer! De zonnebank is net een korte vakantie! 🏖️ Wie wil dat nu niet! 🍀
Mooie salon vriendelijk personeel goede zonnenbanken. Zeker een aanrader!!
Altijd goed!