Het duurde langer dan normaal voordat ik werd geholpen. Er werd ook niet gevraagd of het goed was gegaan. Was afstandelijker dan de andere keren. Volgende keer beter
Behandeling door iForce+ (Cabine 5)
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is prima
Behandeling door iForce+ (Cabine 5)
Diny•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies en vriendelijk personeel
Behandeling door iForce+ (Cabine 6)
Diny•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze zijn altijd erg aardig .Ben ook blij dat na de corona ij ook weer zin heb