Al jaren heel tevreden , voelt prettig en welkom heerlijk binnenkomen !
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Anonymous•about 4 years ago
Verified review
Altijd tevreden! Top personeel!
Treatment by iForce+ (Cabine 5)
Elsa•over 4 years ago
Verified review
Genoten! Fijne bank en leuke medewerkers
Treatment by iForce 1300 (Cabine 1)
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Nvt
Treatment by Cube+ (Cabine 3)
Anonymous•over 4 years ago
Verified review
Fantastisch zonnecentrum. Fris, hygiënisch. Werknemers geven goed advies. Zowel over type zonnebank als tijd die je erop moet /kunt verblijven. Daarnaast hebben ze ontzettend fijne zonneproducten van goede kwaliteit.