Al jaren heel tevreden , voelt prettig en welkom heerlijk binnenkomen !
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden! Top personeel!
Behandeling door iForce+ (Cabine 5)
Elsa•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten! Fijne bank en leuke medewerkers
Behandeling door iForce 1300 (Cabine 1)
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nvt
Behandeling door Cube+ (Cabine 3)
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch zonnecentrum. Fris, hygiënisch. Werknemers geven goed advies. Zowel over type zonnebank als tijd die je erop moet /kunt verblijven. Daarnaast hebben ze ontzettend fijne zonneproducten van goede kwaliteit.