Zeer prettig ontvangen en behandeld. Ondanks dat de behandeling op zich niet pijnloos is maakte de specialiste het door haar aanwezigheid en haar manier van omgang het toch aangenaam.
Groen•almost 10 years ago
Verified review
Fijne en vakkundige salon die er ook nog eens goed uitziet en ideale openingstijden heeft voor de kantooruur werkende!!
Danine•almost 10 years ago
Verified review
Decent treatment, friendly service, and very fair prices!