Zeer prettig ontvangen en behandeld. Ondanks dat de behandeling op zich niet pijnloos is maakte de specialiste het door haar aanwezigheid en haar manier van omgang het toch aangenaam.
Groen•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en vakkundige salon die er ook nog eens goed uitziet en ideale openingstijden heeft voor de kantooruur werkende!!
Danine•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Decent treatment, friendly service, and very fair prices!