Sunny is erg vriendelijk helpt me altijd erg goed (hars nagels)!
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Prima behandeling. Permanente eyeliner. Exact wat ik vroeg, snel, deskundig en geen pijn na de behandeling. Ook goede informatie
Louise•about 10 years ago
Verified review
Helaas niet zo tevreden over mijn nagels.
Na een week al flinke randen die begonnen af te brokkelen :(
Na de behandeling hoorde ik ook dat ik harsnagels had gekregen want "het is allemaal hetzelfde als solar"
Anonymous•about 10 years ago
Verified review
Alleen al voor de gezelligheid en de lekkere muziek zou ik nog een keer gaan. En natuurlijk ook voor mooi verzorgde nagels en een fijne parrafinepakking.
Inge•about 10 years ago
Verified review
Erg tevreden over de behandeling! Snelle service, nagels mooi afgewerkt en gezellige salon. Prima prijs/kwaliteit verhouding.