Super vriendelijke en fijne service bij deze Salon door Sunny! Ik ga hier zeker terug komen voor nog een pedicure. Sunny nam echt de tijd voor je en heeft mijn voetjes weer laten herboren!
Marije•almost 11 years ago
Verified review
Een behandeling van Shellac en een pedicure ondergaan. Sunny is een hele vrolijke man met jarenlang ervaring. Er hangt een positieve sfeer in de salon en ben erg tevreden met de Shellac
Michelle•almost 11 years ago
Had a great manicure and my feet are now ready for summer :)
Will certainly go back!
Cherilyn•about 11 years ago
Verified review
Je voelt je bij Sunny meteen op je gemak!
Hij heeft er een vaste klant bij!
Job•about 11 years ago
Verified review
The shop is not good and the prices are like the ones of a beautiful spa! Service is ok not exceptional!