Altijd heel gezellig bij Suzan....en ze levert goede kwaliteit!
Bianca•6 months ago
Verified review
Ze is zeer kundig, rustig, evt. koffie/thee en de plek is natuurlijk fantastisch.
Wilma•7 months ago
Verified review
Super tevreden en super gezellig bij Suzan
Arjan•7 months ago
Verified review
Zoals altijd prima vriendelijke ontvangst en goede behandeling
Sonja•7 months ago
Verified review
Ik kom eigenlijk al jaren bij Suzan( zij is spontaan en vriendelijk) en laat dan voornamelijk mijn voeten verwennen.
Suzan werkt professioneel en hygiënisch. En onder het genot van een kopje koffie op een zeer mooie locatie, zitten wij gezellig te praten. Wat een verwennerij!!👣🍀👌