Suzan heeft verstand van zaken, zeer professioneel en is respectvol als het gaat om mijn pijngrens. Dat laatste is voor mij heel erg belangrijk.
Er zit altijd een mate van spanning in mijn lijf. Dat maakt behandeling lastiger, maar Suzan spreekt mij erg nooit op aan en gaat nooit over mijn grens.
Adviezen zijn waardevol en helpend.
Door haar heb ik minder pijnlijke voeten, maar ook mooi verzorgd🙏
Anouk•8 months ago
Verified review
Zo fijn weer, keurige nieuwe nagels/manicure die ook nog eens echt lang EN goed blijven zitten. Een afspraak met aandacht!
Ellen •8 months ago
Verified review
Ik kom al jaren bij Suucure en kom er altijd met heerlijke zachte voeten en mooie verzorgde nagels weer vandaan😉
Ingrid•8 months ago
Verified review
Echt vak werk.
Kom hier al jaren.
Ria•8 months ago
Verified review
Fijne salon, heel netjes en hygiënisch. De dames die ik heb gesproken waren ook allemaal sociaal en vriendelijk