De behandeling is erg goed gegaan. Het deed iets meer pijn dan normaal omdat ik lang niet was geweest, maar omdat Nicoleta zo aardig en gezellig is, en heel goed te werk gaat, was het goed te doen. Ik heb ook een fijn product gekocht in de winkel, een gezichtreinigingsmelk oa voor het verwijderen van make-up, en ik ben er erg blij mee. Alleen maar producten van hoge kwaliteit in de salon!
Treatment by Nicoleta•Sugaring
Anna•almost 2 years ago
Verified review
Thorough and friendly service
Treatment by Nicoleta•Sugaring
Shelby•almost 2 years ago
Verified review
Nicoleta is amazing and does wonderful treatments!
Treatment by Nicoleta•Sugaring
Rebecka•almost 2 years ago
Verified review
highly recommend!
Treatment by Nicoleta•Sugaring
Lara•almost 2 years ago
Verified review
Heel fijne behandeling, altijd erg op mijn gemak en tevreden