De behandeling is erg goed gegaan. Het deed iets meer pijn dan normaal omdat ik lang niet was geweest, maar omdat Nicoleta zo aardig en gezellig is, en heel goed te werk gaat, was het goed te doen. Ik heb ook een fijn product gekocht in de winkel, een gezichtreinigingsmelk oa voor het verwijderen van make-up, en ik ben er erg blij mee. Alleen maar producten van hoge kwaliteit in de salon!
Behandeling door Nicoleta•Sugaring
Anna•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Thorough and friendly service
Behandeling door Nicoleta•Sugaring
Shelby•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nicoleta is amazing and does wonderful treatments!
Behandeling door Nicoleta•Sugaring
Rebecka•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
highly recommend!
Behandeling door Nicoleta•Sugaring
Lara•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne behandeling, altijd erg op mijn gemak en tevreden