Afspraak is altijd prettig met haar.
Me valt wel op dat jullie een koffiezetapparaat hebben die al heel lang niet functioneert. Jammer dat die service het nalaat. En ik mis toch wel rustgevende muziek of radio bij jullie, dit vind ik echt een pre als salon, zowel als klant te ervaren maar ook voor de dames die werken. Dan ontspan je toch wel meer.
Anouk•about 1 month ago
Na 6 behandelingen zie ik al veel resultaat. En Roxane was alweer heel vriendelijk. Super tevreden 👍
Jos•about 1 month ago
Na ruim een jaar grote tevredenheid ben ik nu enorm teleurgesteld in swiss allure. Een jaar geleden heb ik, onder andere, een bovenbeenpakket gekocht waarbij doorbehandeld zou worden als de haren nog niet voldoende weg zouden zijn. Maar hun regels zijn nu veranderd, dus nu krijg ik ineens horen dat ik geen behandeling meer krijg, terwijl mijn bovenbenen nog vol met haren staan. En swiss reageerd met een algemene mail, vervolgens anderhalve week niet en vervolgens krijg ik wéér die algemene mail. Erg jammer!
Sandra•about 2 months ago
Zojuist mijn 6e afspraak gehad en mijn oksels zijn al heel glad! Zeinab doet haar werk super goed en is ook nog heel gezellig tijdens de behandelingen!
Anouk•about 2 months ago
Helaas, weer iemand anders die mij behandelde....ze stoot erg hard met t apparaat tegen mijn lip en raakt op mijn been mijn tattoo...erg pijnlijk. Ook nu tegengestelde adviezen; deo moet wel verwijderd (vorige keer niet?) Nieuwe afspraak na 4 wkn, anderen adviseerden na 6 wkn. Ze was verder wel aardig. Ik heb nog 2 afspraken staan, die zal ik afmaken, maar zal dit bedrijf bij niemand meer aanraden.