Leuke meiden, fijne locatie, goede gelmanicure, zeer tevreden en zeker aanbevolen!
Treatment by Romy•Gel Nails Manicure
Kim•over 8 years ago
Verified review
Zoals altijd weer heel mooi gedaan. Ik vertrouw alleen Romy als het gaat om mijn wenkbrauwen. Iedere keer weer super tevreden.
Treatment by Romy•Eyebrow Waxing
Nilab Nabi•over 8 years ago
Verified review
Een kleine touch up & mini verzorging voor 25 E (wat meer uitgebreide verzorging is iets duurder). Romy snapte helemaal dat ik vanuit de drukte van kantoor kwam en even moest uitblazen en relaxen. Nagellak heel netjes gedaan. Ook omdat het in een kleding boetiek-zaak is, in de Negen Straatjes een perfect pedi-mani bezoekje tussen de bedrijven door.
Treatment by Romy•Pedicure
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Amazing place!!! :)
Treatment by Romy•Pedicure
Loredana Toma•over 8 years ago
Verified review
Het was een fijne behandeling en kijk uit naar mn volgende keer. De lak blijft goed en lang zitten en het was een heerlijk ontspannen bezoek.