Leuke meiden, fijne locatie, goede gelmanicure, zeer tevreden en zeker aanbevolen!
Behandeling door Romy•Gellak manicure
Kim•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer heel mooi gedaan. Ik vertrouw alleen Romy als het gaat om mijn wenkbrauwen. Iedere keer weer super tevreden.
Behandeling door Romy•Wenkbrauwen harsen
Nilab Nabi•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een kleine touch up & mini verzorging voor 25 E (wat meer uitgebreide verzorging is iets duurder). Romy snapte helemaal dat ik vanuit de drukte van kantoor kwam en even moest uitblazen en relaxen. Nagellak heel netjes gedaan. Ook omdat het in een kleding boetiek-zaak is, in de Negen Straatjes een perfect pedi-mani bezoekje tussen de bedrijven door.
Behandeling door Romy•Pedicure
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing place!!! :)
Behandeling door Romy•Pedicure
Loredana Toma•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne behandeling en kijk uit naar mn volgende keer. De lak blijft goed en lang zitten en het was een heerlijk ontspannen bezoek.