Romy is heel gezellig en weet precies wat mooi bij je staat. Ze luistert naar wat je wil en is heel professioneel en precies te werk gegaan. Mijn wenkbrauwen zijn perfect zoals ik ze wilde. Ik heb een nieuw favo beauty adresje gevonden!
Marie-Claire•almost 10 years ago
Verified review
Amazing service, very good color application! Would definitely come back again.
Lucy•almost 10 years ago
Verified review
Heel erg tevreden over de gellac en het verven van mijn wenkbrauwen. Romy weet goed wat bij je past!
Elena•almost 10 years ago
Verified review
Een super fijne behandeling weer gehad ..
Juliska•almost 10 years ago
Verified review
Oog voor detail en erg vriendelijk geholpen.
Was even zoeken, studio is in een hoekje van een winkel tussen de baby kleertjes en paskamer.