Romy is heel gezellig en weet precies wat mooi bij je staat. Ze luistert naar wat je wil en is heel professioneel en precies te werk gegaan. Mijn wenkbrauwen zijn perfect zoals ik ze wilde. Ik heb een nieuw favo beauty adresje gevonden!
Marie-Claire•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing service, very good color application! Would definitely come back again.
Lucy•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden over de gellac en het verven van mijn wenkbrauwen. Romy weet goed wat bij je past!
Elena•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Een super fijne behandeling weer gehad ..
Juliska•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Oog voor detail en erg vriendelijk geholpen.
Was even zoeken, studio is in een hoekje van een winkel tussen de baby kleertjes en paskamer.