Prima prijs-kwaliteitverhouding. Romy heeft de voeten snel en vakkundig weer in topconditie gekregen.
Liesbeth•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Met super mooie nagels en strakke wenkbrauwen tevreden naar buiten gelopen! Ook was het heel gezellig!
Camille•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Had weer een heerlijk uurtje bij Romy. Een zeer professionele en mooie meid. Op een geweldige plek in de 9 straatjes.
Romy bedankt en zal je zeker aanraden bij mn vriendinnen!!
Trees•bijna 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Great Shellac treatment! Really nice range of colours, and includes a mini manicure (which so many others salons do not when offering shellac)! The service was excellent! I will definitely go back- my new favourite nail bar!
And for those who read other reviews before choosing, this is located within a shop- (but this does not change anything- the experience is still fab)!!!