Fantastische service! Romy nam alle tijd voor me en het resultaat was super. Ik kom hier zeker snel terug!
Eva•almost 10 years ago
Verified review
heel aangenaam en relaxed
anne•about 10 years ago
Verified review
Het is altijd een feest om door Romy behandeld te worden! Ik ben altijd tevreden over m'n (teen)nagels.
Stephanie•about 10 years ago
Verified review
Great service! Best mani / pedi in a long time, for an excellent price.
Ana•about 10 years ago
Verified review
Na ongeveer elke nagelstudio in Amsterdam te hebben geprobeerd ben ik nu aangekomen bij The Beauty Bar. Het is de beste nagelstudio in Amsterdam (dat kan ik inmiddels uit ervaring wel zeggen). Er is een ENORME keuze aan kleuren voor op handen en tenen, flexibele tijden, enorm prettige omgeving, en erg betaalbaar! De twee zusjes die er werken zijn heel erg aardig en doen het perfect. Het blijft weken zitten. Echt een aanrader en ik kom hier zeker terug!