Nog nooit zulke mooie nageltjes gehad! Op een top locatie en kreeg nog een vijl mee op de koop toe. Echt een dikke vette aanrader.
Mariella•about 10 years ago
Verified review
This is definitely my favourite salon in Amsterdam! Always the nicest colors to choose from, the best treatment and results :) Romy is the best - would highly recommend it!
Maja•about 10 years ago
Lieve meid en mijn nagels zijn heel mooi gelakt!
Sterre•about 10 years ago
Verified review
An awesome experience! Romy is brilliant :)
Didi•about 10 years ago
Verified review
Ontzettend vriendelijk geholpen. Ik was erg tevreden over de geleverde service! Het was even zoeken naar de locatie, aangezien de salon in een winkel zit.