Nog nooit zulke mooie nageltjes gehad! Op een top locatie en kreeg nog een vijl mee op de koop toe. Echt een dikke vette aanrader.
Mariella•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
This is definitely my favourite salon in Amsterdam! Always the nicest colors to choose from, the best treatment and results :) Romy is the best - would highly recommend it!
Maja•ongeveer 10 jaar geleden
Lieve meid en mijn nagels zijn heel mooi gelakt!
Sterre•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
An awesome experience! Romy is brilliant :)
Didi•ongeveer 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend vriendelijk geholpen. Ik was erg tevreden over de geleverde service! Het was even zoeken naar de locatie, aangezien de salon in een winkel zit.