Romy doet haar werk heel kundig. Ik kom zeker terug!
Isabel•about 10 years ago
Verified review
Romy is fantastisch! Laat altijd handen, voeten, wenkbrauwen en wimpers bij haar doen en ga nooit meer ergens anders heen! En een super lief en leuk mens. Absolute aanrader!!!
Charlotte•about 10 years ago
Verified review
Super fijne plek om te zijn, midden in het centrum. Leuk dat het in een winkel is dus je kan ook lekker shoppen.
Shellac wordt er echt prachtig op gedaan en blijft mega lang zitten. Ik ben verslaafd!
Anonymous•about 10 years ago
M'n nagels zijn super mooi gelakt en Romy doet 't echt heel erg leuk. Ze neemt echt de tijd voor je :) Ik ben heel erg tevreden en kom zeker terug!
Mieke•about 10 years ago
Verified review
Romy is super lief en gaat heel precies te werk. Ik mocht pas weg wanneer mijn wenkbrauwen helemaal perfect waren ;) Echt een aanrader.