Helemaal fan! Echt een waanzinnige salon en Romy is the best! Echt een aanrader voor mooie nagels en de perfect brow!
Eline•about 10 years ago
Verified review
Super blij met m'n verzorgde handen en voeten!
Zeker een aanrader, goede service en altijd gezellig.
Love it!
Miyoulee•about 10 years ago
Verified review
Supergoede service, ze nam echt de tijd voor me. Ze is heel precies, ik had het zelf echt niet beter kunnen doen. Er hangt een ontspannen sfeertje, ik zou bijna alleen al voor de gezelligheid weer terugkomen :) Hele centrale ligging ook! Aanrader!
Jacqueline•about 10 years ago
Verified review
Ik heb nog nooit zo lang met mijn nagels gedaan! Ruim 3 weken!
Ook mooiste wenkbrauwen trouwens!
Love this place.
Liever ook niet verder vertellen anders moet ik straks 3 weken vantevoren boeken;)
Rosanne•about 10 years ago
Verified review
Personal, consistent, always happy and cheerful. Romy is seriously the best in the world!