Stelt je op je gemak, geeft uitgebreid advies en informatie
F.S.•over 9 years ago
Verified review
Heerlijk genoten van behandeling en massage
L.L.•over 9 years ago
Verified review
Heel gezellig en professioneel gewerkt. Ben super blij ermee
R.v.•over 9 years ago
Verified review
Ik vond het weer een hele fijne afspraak. Goede adviezen nu ik zwanger ben. Ik kon heerlijk ontspannen. Ik vind Sibel heel vriendelijk en professioneel. Toch voel ik me er meteen een soort van thuis. Zelfs toen ik op het laatste moment nog aangaf dat ik misschien wel wat gezichtshaar wilden laten harsen, was dit geen enkel probleem.
B.H.•over 9 years ago
Verified review
Helemaal top, goed advies, fijne sfeer, mooie salon en een heel kundige schoonheidsspecialiste👍👍